28 juni 2007

Anthropologie

Anthropologie finns i USA och har jättefina saker,dock ganska dyrt och ingen shipping utanför landet.Här är mina favoriter:
Har inte gillat gult så värst mycket,men NU,jag dras till allt gult och vill ha massor med gula ting runtomkring mig.Den här nätta fåtöljen hittar jag lätt en plats till,ett nätt pris på USD 1000.

Gillar ju rött också,ganska mycket ska tilläggas,och de här plåtstolarna i körsbärsrött får mitt hjärta att klappa lite xtra.

Snygga tapeter finns det mycket av,den här är väldigt snygg.


En gul vas lyser upp och bokstäverna i tyg passar in i de flesta barnrum,finns också i zink

Den här järnsängen med rutiga,randiga och storblommiga textilier i gult,grönt,orange,rosa och rött,det vill jag ha!

4 kommentarer:

Lotten sa...

Dom har jättefina saker! Det är synd att dom inte shippar....tänk om någon kunde åka dit med en container och lasta på det man vill ha? Men det är klart att det skulle väl bli ganska dyrt... och tull upp på dessutom :-O

Lotten sa...

Frakten kommer utöver det klubbade priset - oftast dyrare än man tror! Frakten på min röda skål gick på 51 kronor! :-O

Om man tittar på säljarens omdömen - skall det enbart vara positiva omdömen för att man skall våga köpa!

Lotten sa...

Hej, det är jag igen... gud, vad jag tjatar..;-)

Jag ville bara berätta att jag hittade konstnären bakom "mjölk"-bilden. Mikael Reuter heter han.

Anonym sa...

Otroligt snygga saker på det där stället och det är ju så kul med färg!