27 juni 2007

Inspiration Lampor


När jag såg den här lampan kände jag att det är just den här jag letat efter att ha på min blogg-och arbetsplats!
Bild:Anthropologie


Ugglelampa helt igenom,läckert 70-tal.Passar till lilla W:s rum.



Fin taklampa,passar in i lantliga stilen


Har man fantasi så..Till er som har en jordglob som står och dammar,här finns en idé att ta efter!


Den här är så fin,kombinationen svart/blekturkos är snyggt och passar in överallt.



Paraplydrinkslampa,kan det vá nå´t?



Söta,eller hur? Lyser upp vilket barnrum som helst.


Mr P(undra vad det kan stå för..)lampa,finns i olika färger på skärmen.Blir alla fall ett trevligt samtalsämne!


Vill ha bara för tygets skull!




Bigoli(som spaghetti)vill jag ha! I skumplast som går att böja som man vill.Läcker!




Bilder:Wists.com

2 kommentarer:

Milly sa...

hej, va kul att du hittat till min blogg, nu hittade jag ju din :)
Va fina lampor du visar! Jag gillar speciellt lampa nr 3. Ha det gott!

Anonym sa...

Vad många fina lampor här var!
Gillade den första lite extra mycket, så sköna former och härliga färger. En lampa att bli glad över!