13 juni 2007

Hemma hos oss


Eftersom så många visar upp sina hem och jag slukar & inspireras av det ni visar upp,tänkte jag också dela med mig.Tänkte börja med tvättutrymmena:
Vårt badrum som går i vitt,grått(som vi har i hela hemmet f ö)och valnöt.Just nu orange som utropstecken!



Badrummet i ett större perspektiv! Ganska basic,så det är enkelt att lägga till den färg man vill ha,speciellt bra om man är en ombytlig person som jag när det gäller färger!

Tvättstugan som är väldigt liten.Golv & väggar är densamma som i badrummet,men här är det rött & lite rosa som gäller.Diskbänk,kran och skåplucka från IKEA.Plastmatta från Indiska,billiga och med fina mönster helt i min smak! Strykbrädan fick nytt tyg,Marimekkos "Marjapolkku".

2 kommentarer:

Lotten sa...

Hejsan! Hittade din fina blogg idag! Helt i min smak... är oxå 70-talist på jakt efter en bumling ;-)

I Veras hus sa...

Tack för det Lotten! Hittad din blogg också,även den helt i min smak:-)