17 augusti 2007

Rött är sött(överallt)

I mitt kök har jag blandade färger på saker,ganska mycket rött förstås,för det är ju så fint!


Besticken har jag haft länge såhär i köket,de flyttas runt emellanåt,men det är praktiskt såhär


Brödskrinet är arvegods.Har stått i mormors sommarstuga i Dalarna sedan mamma var liten


I vår familj är denna absolut nödvändig! Är det rent eller smutsigt? är en fråga jag inte vill höra längre,när jag hittade den på Designtorget var det klockrent,den SKA finnas i vårt kök punkt!


Termosen är mest snygg att se på,för en termos som läcker ut kaffe från alla håll är inte praktisk,men vad gör det,den gör sig bra på hyllan

8 kommentarer:

Lotten sa...

Jag håller med om att rött verkligen är sött ;-) Så mycket fina röda saker du hade där.... älskar brödskrinet! Ha en trevlig helg! Kram Lotten.

Anonym sa...

Jättefina saker du har. Jag gillar också rött, har en del i köket i den färgen.

www.tapeterochteak.blogg.se

Maria sa...

Bara fina prylar, de får komma hem till mig allihop!

Anonym sa...

Jättefina detaljer du har i köket. Brödboxen var så mysig. Eleven.se är det bra? Trevlig helg.

I Veras hus sa...

Tack alla ni för era alltid lika uppmuntrande och glada tillrop!
Karin-Det är första gången jag handlar från eleven.se,men jag beställde onsdag em och fick det igår fredag.Parfymen är alla fall ljuvlig,kostade bara 150kr!

Anonym sa...

Jag förstår inte riktigt vilken text från Vimsa dekor som du menar. Var finns den?

Anonym sa...

Vad glad jag blev att du har kul när du läser min blogg. Har utökat min komikeroublik till två personer då. Kram!!

Anonym sa...

Det var många träffar där! Brickan med stjärna, burkar med bestick (fast mina är egenmålade plåtburkar), termosen, brödskrinet, allt det har jag likadant!!!
Fantastiskt!
Brödskrinet har jag inte sett hos någon annan förr i rött alltså och burkarna med bestick kommenterar jämt alla barnens kompsar att vi är konstiga som har så det trodde jag var unikt. Skoj!!!