18 november 2007

Mitt FINFINA lampfynd!

Hittade en Bumling golvlampa på Blocket och köphämtade den igår.Den är alldeles underbar(hur kan man besitta såna känslor inför en lampa?),men när jag & maken åkte för att hämta den och jag kom ut med,i mina ögon,fyndet,sa maken bara: -En BRUN lampa??!? -Var ska du ha den då? Han är alltså inte något inredningsfreak.Ni andra vet vad jag pratar om,det vet jag!





Han ville ha 650:-,men jag prutade ned till 500:- och visst var väl det ett bra pris?
Jag flyttar runt den hela tiden,för jag vet inte var jag ska den riktigt än...

8 kommentarer:

hus och torp sa...

Din lyckans ost. =) Jättefin.

Persiljas Hus sa...

Nice!!!

Karolina sa...

snygg:)

Anonym sa...

Super! Förstår defintivit din glädje över lampan. :-D

Lotten sa...

Åh, vad fin den var! Ett rent fantastiskt pris måste jag säga! Grattis! Jag har spanat in en sådan vit.... men den kommer antagligen rusa iväg på auktionen...
Jag gav 220 kronor för min bordslampa som visade sig vara en Bumling ;-) Inget dåligt pris det heller....

Anonym sa...

Jättesnygg och billig! Du hittar nog en plats åt den snart.

Maria sa...

Grattis till din Bumling och priset verkar ju vara riktigt fyndigt!

Vintage Victoria sa...

Vad fin den är! Jag bär också runt min på olika platser men tror att den första nog är den bästa!