04 december 2007

Jag har feber...


resfeber kallas det visst..?!
På fredag drar vi iväg till Perú, tidigt fredag morgon går flyget och jag som jobbar in i det sista känner mig aningens småstressad över allt som vi kommer glömma...
5 resväskor och handbagage, vad får man ta med och inte ta med? Vi kommer ju vara borta så länge, så man måste även fixa värsta listan till de här hemma som ska vakta huset, soptunnan,posten,värmepumpar av eller på? vattna,kanske skotta om vi får nån snö alls(det regnar ju bara!).När jag väl sitter där på väg mot Paris(byte nr 1)då kan jag andas ut.

Nu tar jag alltså semester från bloggen till mitten av januari, men troligtvis kommer jag nog att skriva några rader från Perú också.

GOD JUL på er allihopa!

12 kommentarer:

Vintage Victoria sa...

OH Peru, jag tror jag blir alldeles grön av avund (men på ett positivt sätt). Jag älskar att resa och det är alltid så kul att se något nytt, men det kanske inte är nytt för dig! Har äntligen hunnit läsa reportaget i Tove och det var supermysigt, vilket hem du har! Dessutom har vi tydligen samma smak i pojknamn, mina killar heter också Victor och William! Ha en fantastisk jul!

Maria sa...

Trevlig resa!!
Och God jul!
Vi "syns" i Januari då...

Persiljas Hus sa...

Hoppas ni får det alldeles underbart!!! Kram!

Lotten sa...

Ha en riktigt trevlig resa! God Jul och gott nytt osv.... Kramar Lotten.

hus och torp sa...

Då får ni ha det gott över jul. Kram Kajsa

Anonym sa...

Åh, så härligt, hoppas att ni får en fin resa!

Anonym sa...

Vad härligt!
Själv har jag 10 dagar kvar tills vi åker till Thailand! :)

Mys liv och hem sa...

Åh,så härligt att åka till Peru.Jag har precis läst Tove och är så impad av ditt mysiga hem.Ha en skön semester och god jul och gott nytt år..=)

Anonym sa...

God jul! Hälsa Peru!

Helen sa...

Vilken otrolig resa ni sla ge er ut på. Hoppas ni får det underbart och god jul:)

Anonym sa...

Hm, tror det var du som kommenterade och gav mig resa-med-barn tips för ett bra tag sen inför vår resa till Guadeloupe =).

Hoppas att ni har det jättebra. Kikar in hit senare igen och läser.

Kramis
Karin/Theasrum

Mys liv och hem sa...

Är du tillbaka hemma än? :)