15 april 2008

Temavecka:Förvaring

Kul tänkte jag när jag först läste hos Sara vill fara som i sin tur hakat på idéen hos Tinitott.

Jag vill jättegärna veta hur alla bloggar därute förvarar alla sina prylar, nya idéer är vi nog alla tacksamma över, så sätt igång & visa din förvaring!


Jag börjar med att visa min praktiska förvaring i vårt lilla kök.Under en arbetsbänk fanns det plats för 2 zinktunnor från IKEA, i dessa förvaras tidningar,reklam och dyl i den ena och i den andra pantflaskor.Mycket praktiskt och gör ju inget att de står framme, för det är ju något som annars verkligen tar plats i våra hem.

5 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Snyggt OCH praktiskt.Sånt gillar jag ...

Anonym sa...

Jag har samma lösning i mitt kök till tidnigsreturerna, tycker det är en jättebra lösning, skulle vilja ha fler tunnor till pant, plast, kartonger osv.

Gårdsromantik sa...

Dom där tunnorna gillar jag! Har en vit själv.

Ja min förvaring tål att ses över - just nu har jag "ladorna fulla"
håller på att "renovera" stugan så allt därifrån är hemma - överallt. Jag tror jag passar till stugan är klar.

Kram Maud

Anonym sa...

Åh perfekt! Jag älskar dom tunnorna och det är ju ett perfekt sätt att använda dem på. Hmm undrar vart jag ska få in dem hos mig bara =) Kul att du hänger på, och vilken mysig blogg du har. Toppen att jag hittade hit nu =)

Anonym sa...

Smart och snyggt sätt att förvara pantflaskorna på! Måste hitta något liknande för jag blir galen på alla fula paperskassar som står framme.