15 november 2008

Nice & playful home

I senaste numret av Sköna hem fanns bara ett hem som jag fastnade för, ett sånt där reportage som man bläddrar och läser om och om igen.
Tidningen har jag inte kvar, bara reportaget.

En f d programledare på Bolibompa som bor med familjen i ett lekfullt, snyggt och lite crazy hem!



Arne Weise och John Blund har fått ramplats på trädväggen




Kul med gula moln på rullgardinen! Kan ju inte vara så komplicerat att fixa?


"Min" klädhängare har de i hallen!


This is a playful and nice home for a family of 4 in Gothenburg, Sweden.
From magazine Sköna Hem






Bilder: Sköna Hem

10 kommentarer:

Lotten sa...

Mmm precis det hemmet fastnade jag oxå för! Härligt!

Kram Lotten

Maria sa...

Vacker och personligt!! Men vilken programledare är det??

Anonym sa...

Håller med, visst var det ett härligt hem!

fingerspitz sa...

Oj jag har visst inte läst senast numret så noga. Jag menar hur har jag kunnat missa det här? Undra bara var jag har lagt tidningen...

Fick du förresten tag i några böcker när du var p din runda?

Anonym sa...

Det hemmet föll även mig i smaken! :-)

Anonym sa...

Måste alltså KÖPA Sköna Hem. Jag som bläddrade genom den på Konsum.
Precis imin smak, men det är det ju alltid mär DU valt! PS NÄR kommer det i Family Living??? LÄNGTAR!!!

Anonym sa...

Jeg elsket de to nederste bildene. Det var så herlig fresht med den hvite og gule rullgardinen og det fine patchworkteppet på sengen.
Nederste bilde var også så nydelig i farvene. "Hang it all"-knaggen til Eames blir jeg aldri lei av å se på. Ha en fin dag!

I Veras hus sa...

Lotten- Vi har rätt lika smak så d förstår jag:-)

Maria- Ja du...minns ej vad hon heter.Kolla Sköna Hem-sidan.

DoreDoris-Älskar lekfulla hem med lite twist sådär!

Johanna-Ja, och hon bor i samma stad som dig dessutom :)!!!

Persilja-Nån gång till våren, de vet inte själva tror jag ännu...

Kaspara-Tycker också mkt om just de bilderna!
Jodå, Childrens room Sthlm köpte jag på Under.

Hildur-Du har också en sån härligt lekfull stil hemma, så jag förstår att även du tyckte om detta hem*ler*

Rikke - fargesirkelen sa...

For en leilighet! OOoooOOOoohhh =)

Anonym sa...

Kan bara hålla med, härligt hem och min bokhylla har dom också :-)