21 maj 2009

Colours

Tar en tur då och då för att se vad Lagerhaus har plockat fram för nyheter.Såg tidigare i någon tidning assietter med ett fint
och enkelt mönster på med lite retro-stuk. Denna serie fanns nu i butik med det kreativa namnet Berså! En liten mjölkkanna (som vi faktiskt är i behov av) fick följa med hem (bilden är från Lagerhaus)

Servetter är ju alltid bra att ha hemma och Lagerhaus har faktiskt en hel del fina sådana.Bra att ha i lager.De här blir lagrade hos oss mest för sina färgers skull, känns väldigt Kaspara och Kardemumma tycker jag, orange, blekrosa, lite gult och turkos.. Färgerna både var för sig och tillsammans är underbara.







Once in a while I visit a Lagerhaus-store to see what's new.I had seen some small plates with a nice-looking retro-pattern in a magazine and now they had a whole series of different goods, plates, coffee-cups, milk-jugs, sugarbowls and so on. The small milk-jug went home with me because we really need one. Also some paper napkins.
Can't have too many of those right? These two mostly followed me home because of their colours and the nice combination they are together.

5 kommentarer:

Beas sa...

Åhhh...de prickiga servetterna var ju bara JAG. Vad underbart att få lite tips som inte kostar skjortan.

:-)

Retro Elephant sa...

Det är helt otroligt hur mycket fint man kan hitta där.

//Lina

I Veras hus sa...

Beas barnslikheter-Ja visst är de fina? Många som hälsat på hemma har kommenterat vilka fina servetter det är:-)

Retro Elephant-Det är verkligen toppengrejor ibland, men de har faktiskt bra sortiment på snygga och bra köksprylar tycker jag.

Emma Clara sa...

oj va fina...då får man ta sig en tur dit i veckan ser jag!!!!!

Lycke sa...

Haloj!!

Har också blitt lite servett-tokig!! Det där var ju underbara, måste kika in på Lagerhaus ser jag...de prickiga ser förresten ganska exakt ut som en vaxduk som är påväg hem till mig...myyys...

Ha det gott, här regnar det och har sig..

Kram Lycke