10 februari 2010

Yvestown blog

Hav tålamod med mig. Det blir ofrivilliga pauser här och det är så trist! Jag hinner inte med allt som jag vill riktigt. Tack alla som besöker mig, även om jag kanske inte svarar på allt så läser jag allt och blir glad ända in i hjärteroten av att ni tittar in hos just mig. TACK!

Hittade en sån härlig karamellbild hos Yvonne / Yvestown.  Hennes arbetsrum, eller study låter både roligare och mer kreativt, med öppen spis! Föll nog för tavlan tror jag. Kan man bli annat är kreativ i ett sånt rum?

                                                                               bilden lånad från Yvestown


Could not help showing you this wonderful study that belongs to Yvestown.
How can one not be creative in this environment?

6 kommentarer:

milla sa...

Överseende erbjudet! Bloggen ska var ett nöje inte ett kravfyllt måste i vardagen. Kram Milla

Lotten sa...

Mmm verkligen fin bild från en underbar blogg. Ang Paumes-boken så har jag fortfarande inte hunnit sätta mig ner och läsa i den ordentligt.... Jag återkommer så fort jag har hunnit titta i den ordentligt! (men den ser mer än lovande ut)

Kraam

Designing good life - Sarah sa...

Vilken härlig bild! Så vill jag också ha det!

Engelska Villan sa...

Halloj Kristina!!
Kikar in för att säga hej! :) Jag var med i 101 idéer tillsammans med dig!
Kul att hitta hit :)
Kram Anna

Kajsa sa...

Jag vet hur det är med tiden som ska räcka... Hur som helst en jättefin bild!

Anonym sa...

Visst har hon en underbar blogg!