11 augusti 2010

Apartment Therapy

Av en ren och skär slump hittade jag det här om I Veras hus. Hur kul som helst. Hade inte den blekaste
aaning och det var 1 år sen.  Apartment Therapy är ju känd för de flesta och att bli omskriven där känns
skoj.

If mixing and matching different patterns seems frustrating and difficult to you, take a look at the home of blogger I Veras hus. She lives in Stockholm with her husband and three small boys in a home dating back to the 1930s; and her talent for combining Scandinavian textiles and retro 70's wallpaper and patterns is pretty fantastic. A few more photos of her living room after the jump...
We had to sneak one photo of her kitchen--she has one of the most impressive collections of vintage dishes and glasses that we've ever seen.
Want to see more of her home? Check out her blog, I Veras hus, and on Flickr.



skrivet av Grace Shu, Los Angeles, 19 augusti 2009

5 kommentarer:

Så som livet är sa...

Din smak är lysande!!! Inspirerande att titta här.
Ha det fint!!!

Lotten sa...

VAd häftigt!

designofluna sa...

Hej! Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Elisabeth - anyhow.se sa...

Men du absolut vilken ära - men egentligen, hur enkel ekvation som helst: du har BRA smak, de har BRA smak och så... Publicering!!! :)

I Veras hus sa...

Såsom livet är: Men TACK! Det var snällt sagt av dig!

Lotten: Jag blev förvånad..

Luna D Sign: Ska kolla in..

Elisabeth: Goaste du, du gör mig nästan generad..:)