24 oktober 2010

Tradera, lampa och bumling

Det är ju så enkelt och svårt att motstå. Bara klick klick. Har man lagt det högsta budet så känns det som man vunnit något. Utan att betala. Fast ibland riktigt fyndar man faktiskt och då känns det nästan som gratis..
Som den här finiga gula bumlingen, modell mindre, ett fynd för 200:-
Jag har "a thing" för lampor och när jag köper en lampa jag vill ha blir jag alldeles euforisk. Den här ska hänga i 8-åringens rum.


                                                              bilden är tradera-säljarens

7 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Denna fina för knappt ingenting, grattis.

Lotten sa...

Wow! Vilket kap! Är det en tapet bakom? Den ser urfin ut den med ;-)

Jenny sa...

Ä men gud vilket fynd. Och så fin. Man blir glad av att se den!

Jenny

Cornelia sa...

Jag e oxå ett stort fan av lampor och har oxå gjort några fina lampfynd. Min favortitlampa är lika gul o fin som din Bumling och den fyndade jag på Tradera, den hänger i mitt kök o lyser som en sol :)

Mrs Lucky sa...

WOW vilket fynd! Grattis!

Hanna sa...

Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se. Där hittar du modekollage, foton, livsbetraktelser m.m. Trevlig kväll!

I Veras hus sa...

Ja visst var det väl ett fynd!?