04 november 2010

Trollsta

 Trollsta heter en bänk eller sideboard, eller vad man nu ska kalla den för, från IKEA. Jag kom på att jag ville ha en sådan som TV-bänk. Letade febrilt på blocket, men där försvann de snabbt som attan. IKEA har dessutom slutat sälja dessa skåp. Tyvärr. De gör det ofta med bra produkter.
Hur som haver, slutligen fann jag en på blocket. Hämtade den i helgen hos inte mindre än Ida. Lustigt vad världen är liten. Trevligt att ses irl och också få se deras fantastiska hus!

Jag har inte riktigt arrangerat klart än, men här kommer en bild på Trollsta från Livet hemma.



4 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag förstår att du o alla andra vill ha det fina skåpet! Det va jättefint :D

I Veras hus sa...

Jag är jättenöjd att jag kom över ett!

Familjen i Uttran sa...

Ser ut att passa mycket bättre hos er! Snyggt!

Familjen i Uttran sa...

Så går det när man slarv-läser :) Ska bli kul att se Trollsta hos er när du piffat klart!