21 mars 2011

Ögongodis från en polisstation

Ett, förstås, danskt hem i en gammal polisstation. Publicerad i Boligmagasinet. Här kan jag tänka mig bo.

                                              Fotokonst. Det är himla snyggt med stora bilder.


Köket är helt fantastiskt. Enkelt. Svart. Vitt.


De kan inte klaga på öppna ytor. Måste ha varit trevligt att vara polis på den här stationen.


Min favorit. Badrummet är bara bäst. Enkelt standardkakel med svart fog. Olika nivåer för dusch och tvätt gör det till flera rum i rummet. Vill se mera bilder hur det ser ut bakom duschväggen!

3 kommentarer:

Lotten sa...

Åhh vilket härligt hus! Badrummet var ju bara såå fint... JAg vill oxå se vad som finns bakom väggen ;-)

Tjohalia sa...

Vilket fint hus och vilket härligt ursprung :)

Så som livet är sa...

Åh, vilken inspiration jag fick!