07 april 2011

Tisdagstema som nu blev torsdagstema

Favoritinredningsbutik var denna veckas tema hos Fabriken. Vilka har jag egentligen? Ska man välja den där man mest handlar eller den man ofta besöker, men kanske inte handlar i så ofta?
Det får blir en blandning.
IKEA älskar jag och tittar man sig omkring hemma så finns det en hel del därifrån. Jag blir oerhört inspirerad av att besöka varuhuset även om mina besök där är mest in, ta det som står på listan, betala & ut.
Lika mycket gillar jag nya R.O.O.M som huserar i PUB-huset som är en bättre plats än tidigare. Väldigt mycket mer inspirerande än tidigare. Där handlas det inte lika ofta dock. Men ögonshoppar gör jag desto mer. anyhow.se är min nätfavorit. Där finns verkligen saker som inte finns överallt och det är fina saker som man inte visste att man ville ha förräns de dyker upp. Så det blir lite knivigt det där. För att kunna köpa något så måste jag veta var jag ska ha saken ifråga och icke falla för frestelse. Fast det var mera förr, nu vill jag inte samla på mig saker som kan bli liggande. Det är en rätt skön känsla.

Kolla in andras favoriter här


Fina ägg i trä från anyhow.se

Inga kommentarer: