01 juli 2011

Höstens Åhléns

Jag har inte hittat något på Åhléns som fallit mig i smaken direkt på ett bra tag. Men nu, till hösten, med start i Augusti trillar det in den ena godbiten efter den andra. Får redan nu börja försöka hitta plats till allt.






Kan man bli annat än ivrig när man ser hur mycket fint som kommer?  De små runda trasmattorna är hur fina som helst. Kommer i September någon gång, liksom kuddarna You are Awesome, stickade pläden och den helt oemotståndliga lilla fotpallen som inte kommer att kosta mer än 299:-.  De grovstickade sittpuffarna har man sett i många reportage, fast av annan design och väldigt mycket dyrare. Visst är det fina ting som väntar?

6 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Mycket fint. Pallen, så billig med tanke hur mycket jobb det är att göra. Själv gillar jag att göra om.

idyll sa...

Jeg gleder meg, her var det mye kjekt å vente på:)

Beas sa...

Jag älskar både de runda mattorna och "kartkudden" :-)

Anne, anness design sa...

åå, fiint! jag föll får den virkade pallen!

/kram Anne

Ylva sa...

så himla mycket fint! men om jag var designer på ferm-living skulle jag bli sur. Eller på Day home för den delen...

Kajsa sa...

Åh - pläden! Jag älskar pläden!