01 oktober 2011

Tillbaka! ..med askar

Det blev ett långt uppehåll som egentligen inte alls var planerat, men ibland blir det sådär. Svårt att styra över
lusten och inspirationen. Nu ska jag alla fall försöka vara lite mera närvarande här på bloggen. För det är ju faktiskt kul och att inte blogga alls finns inte riktigt på kartan. Så jag fortsätter.

Det där med fin förvaring är något jag alltid dras till och jag tittar alltid lite xtra efter förvaring som man kan ha framme och som får synas lite mera. Har länge varit sugen på dessa fina, men blir sådär lite småsnål och tänker att jag gör egna istället. En skokartong och textillim är allt som behövs. Ja, fint tyg också förstås.
Det blev riktigt bra, så nu måste jag skaffa mig några fler praktiska skokartonger att limma på. To be continued.

2 kommentarer:

Persiljas Hus sa...

Hej! Längesen jag var på bloggrunda. Förvaring går jag också igång på. Det är nåt särskilt med att lösa förvaringsproblem och dessutom göra det snyggt! Superfint tyg du använde!

I Veras hus sa...

HEEJ! länge sen vi "sågs"! hoppas allt är bra med dig och de dina?
Tyget är köpt på Walmart i USA för typ..ingenting..