25 mars 2008

Fylld av inspiration

fortsätter jag..här är några av mina favoritbilder jag samlat på mig.


Ingen märkvärdig hall alls, men tänk vad en fin bild kan göra! Såhär kan ju t o m jag få det i min hall.



Fina och lustfyllda barnrum finns i en aldrig sinande ström.Detta inget undantag.
Tapeten är från Cath Kidston och jag har under flera år varit sugen på den till någon av killarna, men nu är det väl bara till lilla W den kan funka.Den finns nog att beställa på Cath Kidstons sida, vet inte om den går att köpa i Sverige längre?



Ungdomsrum, v-rum, allrum, ja lika fint är det ändå.Tyget från Marimekko har jag skrivit om förut och när man tar upp färger från tyget till matta,puff och kudde, då blir det såhär snyggt!





Bilder: Living etc

6 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Mumma till alla bilderna.Så snyggt

TM sa...

Flotte bilder! :-) Veldig god ide å ha en kurv til hver i familien i entreen (første bildet).

Den tapeten ligner på den som skjulte seg på ungenes soverom når vi fjernet tre lag gammel tapet. (original tapet fra 60 tallet)Desverre var den så ødelagt at vi ikke kunne beholde den...

anette sa...

Underbara bilder. Living Etc är en härlig inspirationskälla.

Ann Helen sa...

Heihei! Så flotte bilder du viser:) Mmm, koser meg her!

:)

I Veras hus sa...

My-Tänk att vissa bilder(många i mitt fall)är SÅ inspirerande!

TM-Hallen är verkligen enkel, men ändå finns det något..
Vad synd att ni inte kunde bevara/behålla tapeten.Hade varit roligt att få ha en original-tapet!

Anette-Ja, där finns verkligen HUR mkt som helst!

Fru Pink-Vad roligt att det hittat hit bloggare från grannlandet:-))
Ska in & kika hos er båda sen..

Anonym sa...

Hjälp vad mycket snyggt. Kollade in syrrans blogg, mycket fint där med.