02 april 2009

Rough kitchen






Denna etta hittade jag på Hemnet till försäljning för en liten tid sedan. Den är väl såld redan, men det är inte därför jag visar bilderna. Tycker köket är hur coolt som helst! Lite rått, betongkänsla och svartvitt med inslag av trä. Eftersom vi ska göra om köket någon gång samlar jag intensivt på köksbilder som tilltalar mig.Jag vet vad jag vill ha och delar av det ser du på dessa bilder. Inga överskåp, gärna bänkskivor i betong som slipats tills de är mjuka som sammet och glödlampor i tygsladd över diskbänk. Vad säger du?


I found this one bedroom apartment for sale on Hemnet a while ago. I just fell for the kitchen, the rough and raw style of it.Since we one day will renovate the kitchen I collect kitchenpictures. What do u think?

3 kommentarer:

Susanne sa...

Supersnyggt! Jag vill gärna ha det sådär!

tinaminastina sa...

Gillar också stilen!

tina=)

Mys liv och hem sa...

Jag me´..gillar alltså.