21 oktober 2009

Bulletin board

Ibland har jag pysselfeber. Det går på löpande band och jag måste helt enkelt göra något, stort som smått. Det här pysslet får väl räknas till smått. Stor frigolitskiva delad i tre till de tre pojkarna jag har i huset. Tyg på och färdigt.
Lilla W fick gult tyg. De andra har jag problem med vilket tyg det ska va.I-lands problem.















Sometimes I have a craftfever. I've to do something, big and small.
I guess this one counts as small. Big piece of polystyrene divided into 3. Put fabric on and you've a bulletin board! This one's for the 7-year old in the house. His room is mostly yellow and green.

2 kommentarer:

Ylva sa...

hejhej!
Vilken fin anslagstavla, jag har också gjort en men fick trixa lite pga att jag använde en skiva som var lite väl tunn. Frigolit funkar säkert utmärkt, borde ha tänkt på det :)
/Ylva

Anonym sa...

wherwayanothe [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-motilium-without-no-prescription-online]Buy Motilium without no prescription online[/url] [url=https://launchpad.net/~codeine-poro]Buy Codeine no prescription[/url]