24 november 2009

Classics! (according to bloggers)

Har ni kikat in hos Miss Katka och Lotten?  De visar typiska "bloggklassiker". Jag var tvungen att småskratta lite för så sant som det är sagt, visst är man är originell.
Jag törs visa mina bloggklassiker.

äpplen(jodå, jag har päronen också) från lagerhaus och carl från sammyrose



ett par bumlingar - båda dessutom sprejmålade (för brunt och guld passar inte in)


bokstäver eller siffror och lite lagom kitsch (min kitsch är rådjur)


lotta külhorns mönster för ikea och såklart! prylhyllan! (fast jag har ett hus)



elefanter, gärna svenskt tenn, och loppis- eller traderafyndade tyger
virkade mormorsfiltar och lapptäcken i olika former är också bloggklassiker, likaså porslin och glas i retrostil, bokstavs- och sifferplanscher finns också i mångas hem. finns säker mycket mera som jag inte kommer på.
vilka är dina bloggklassiker hemma?


This is a challenge I just couldn't resist! The bloggers above shows their "blogger-classics". That means things that almost "every" interiorblogger have in their homes, which makes them classics! I showed you mine.
Show med yours.

4 kommentarer:

Lotten sa...

Hi, hi... visst är vi originella allihop? Jag tror att jag har allt det du visar faktiskt... förutom prylhus då ;-)

Kraam

Katarina sa...

Det är så många klassiker jag inte tänkt på. Elefanter, Carl, lapptäcke, jag har alla.

Erica sa...

vilken fin blogg du har!!! hittade hit via ikea! Kommer garanterat kika in igen!

PIPPIVOGEL sa...

jaaa klassiker minst sagt...
var hittar man den fina husprylhyllan

kram

klara