21 november 2009

Gadget-shelf-showoff

Kommer ni ihåg att jag visade upp min loppisfyndade prylhushylla? Jag bad er skicka bilder på era inspirerande hyllor till mig och jag fick ett gäng. Tack så mycket för att ni ville dela med er.
Kolla in vad fint:






















Annakarin från Göteborg skickade den här till mig,
visst är den fin? Den här modellen har jag aldrig sett
förut!

















De här finns hemma hos Lotten. Gillar färgerna! Tillsammans
dessutom. Mmmm.












Persilja skickade den här som dottern har i sitt rum.Vilka fina pappers- och tapetbitar! Jag har själv svårt att se vad jag eg ska fylla de här små facken med, men här är det klockrent.














Camilla som har bloggen Colour my thoughts har en hylla i plexi!
Det gör ju inte saken sämre att bilden är i svartvitt heller. Väldigt stajlish! Hon har också fyllt med diverse fina småsaker. Gillar Arla-kon..jag har ju en sån på väggen.












Skönt-hemma-bloggen har inte skickat den här till mig, utan jag har helt fräckt lånat den.
Tycker den är fin.


Blev inte ni också inspirerade av att pyssla till det nu? Ni som inte redan har en hylla lär väl söka lite xtra med loppishökögonen nu. Själv har jag fått en massa idéer!


Before I asked you if you had a "gadget-shelf" fixed up like this. I got some pictures from bloggers out there what they had done to their shelves, aren't they totally inspiring?

8 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt!!!! Sedan jag såg ditt inlägg om dessa hyllor för ett par veckor sedan så skall jag nu leta efter en själv. Perfekt fyraårspresent åt min största prinsessa. Att jag dessutom har ett jättelager av vackra scrapbookingpapper gör inte saken sämre!

Ha en fin söndag!

KATTCHING sa...

underbart fina!
om jag bara kunde bestämma vilken färg jag ska måla min hylla i. haha, jag har inte beslutsångest! :)

Hildur - fixaodona sa...

Tack för alla härliga bilder! Jag har själv en prylhylla som ligger och väntar på mig i källaren. Än så länge har jag bara kommit till momentet att måla den vit. Nu har jag det roligaste, men jobbigaste kvar. ;-)

Lotten sa...

Vilken härlig samling det blev ;-) Jag har faktiskt ytterligar en som skall fixas till... men jag vet inte om den skall bli röd eller kanske lila?

Hallakulle bygger bo sa...

Såååå fint! Blir så glad av all färg :)

Anonym sa...

Hej Kusin!
När jag såg ditt första inlägg om hyllan, ilade jag iväg till loppisen de har här i Jkpg, hittade en perfekt för 15:-, än så länge är den bara vitmålad. Väntar på spänning på härliga papper jag beställt i stans Panduro.
Stor kram till dig!
Kusin V :-)

Lotta Sultan sa...

fina! min favvis är den nedersta.

Persilja sa...

Kul! :):):)
Alla är så fina! Plexiglashyllan var cool!