21 november 2010

Fotokonst

Mitt fredagsbesök på Fotografiska var trevligt.  Snygga foton i stora format dras jag till, gärna med människor i närbild och det finns det ju en hel del att titta på där. Väl värt ett besök.
Har länge velat ha bilder från fotografen Vee Speers . Eller rättare sagt posters är väl det man får hålla sig med i det här fallet. Serien The Birthday Party med barn i lite annorlunda partyoutfits är så snygg och samtidigt speciella.  De här köpte jag med mig hem från deras fina shop, samt några vykort från samma serie eftersom jag inte har tillräckligt med väggar:

                                                                             bilderna är lånade från Fotografiska
Svarta ramar ska inhandlas. Är det IKEA som är billigast i den här storleken? ( 50x70)

Inga kommentarer: