22 november 2010

Snart jul igen

Har knappt smält den kalla vintern som var och nu är vi här igen. Nej, jag är inte så förtjust i vintern alls. Men jag gillar julen. Kan inte fatta att det är första advent på söndag! Än så länge har inte pysselsinnet infunnit sig, men lite extra ljus måste förstås fram till dess. Lagerhaus har en fin variant på klassiska julstjärnan som jag funderar lite på..den känns mera som en stor kräftlykta i vitt. Fin med en lampa inuti.
Nog för att det är lite för tidigt för julgranspynt, men Lagerhaus har även lite fint att hänga i granen eller varför inte i ett fång med ris.  Man får 25 st små färgade kulor för 49:-                                           
  Polkahänge som doftar mint kanske kan vara något? Eller en kula som talar om vad som gäller. Allt
  från Lagerhaus.

4 kommentarer:

Ylva sa...

jag såg också den stora kräft-jullyktan häromdagen och tyckte den var ganska fin. Men kanterna är gjorda av wellpapp och det såg lite väl grovt ut tycker jag. Småkulorna är ljuvliga de med!

Anonym sa...

Åh, vilken fin stjärna. Precis en sån jag har letat efter. Såg på deras hemsida att de har 20% på alla julstjärnor. Får nog bli en tur till Lagerhaus i veckan...

Christine sa...

åh. skulle ønske vi hadde lagerhaus i norge, der hadde de masse fin pynt jo :D

Sanna sa...

Lagerhaus har bara så sjukt mycket läckra saker! =)