16 oktober 2008

Solo

Jag kör solo med mina killar en knapp vecka.Maken åkte till USA imorse.Ingenting har
jag beställt hem därifrån, han är inte den som går och shoppar om han inte måste.Nu måste han ju eftersom han lovat grabsen överraskningar.Kan ju jag passa på att önska mig lite småsaker..kollade upp att Urban Outfitters finns där han kommer vara.Mejlar en önskelista för honom att pricka av.Easypeasy!












Christmas ornaments.Det är snart jul och de är bedårande.



Hello Kitty digital väckarklocka.Beror på hur stor den är.Maken kommer tycka den är hur töntig som helst.Kommer funka bra bredvid sängen.


Klockrent! Pocket Jesus! USD 6.00, ett fynd.

Har ni några andra tips, vad får man inte missa? Help me out!



The husband left for a short trip to USA and I've a wish-list of a few things from Urban Outfitters.Hopefully he will have time to go there and fulfill my wishes.They aren't expensive!Any other tips?




Pictures: Urban Outfitters

Inga kommentarer: